SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 13, 2010

Kod Saime

Iako sam jos jucer izjavio da je blog promijenio koncepciju evo danas tu izjavu poricem. Emira se nedavno vratila iz Banjaluke pa sam dosao u posjed nekoliko fotografija koje sam jednostavno morao objaviti (uz jednu koju mi je ranije poslala Saima). Snimljene su u Saiminoj basci u gradu na Vrbasu pa njihovim objavljivanjem zaokruzujem 'trilogiju', od Rakova sela, preko Sarajeva, pa sve do Banjaluke.


Saima, Vice i Emira, kako vidim, dobro raspolozeni


Gospodin Sasa se odmara u hladu vinove loze.


Ah ljepote...


Ovo odavno nisam vidio, jos od dana kada napustih Banjaluku


Domacica sa gostom iz Kentakija

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Saima
Lijepo Te vidjeti sretnu i zadovoljnu u svom, na svom i medju svojima. Emira mi je poslala album BL slika, ali je ove najljepse zatajila. Valjda je htjela da se iznenadim kad otvorim blog. Malo jesam. Kazem malo, jer si mi Ti vec bila pisala da ste se srele, a znam gdje je Emira tu su i fotke i to jako dobre. Cak im ni Co nije m odolio.
A sto se izbora tice, ne sekiraj se, ne vrijedi. Nista se nece promijeniti dok ne postanete kandidat za EU. Onda ce vas oni stiskati sve dotle dok ne bude po njihovom. Bice to uglavnom promjene na bolje, osim u mirovinskom i zdravstvenom osiguranju. Tu ce vas, da prostis, sj...ti, kao i nas.
Pozdrav, Nada

Tuesday, 14 September, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Slike dragih ljudi i priroda me oduĆĄevljava.Grehota je da da tu ljepotu vlasnici rijetko koriste .Pozdrav Niskana

Tuesday, 14 September, 2010  

Post a Comment

<< Home