SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, August 03, 2012

Prica o Lex International - prvi nastavak


Brzo reagiranje na moj prvi email me odusevilo. Pomislio sam, evo konacno nekoga ko radi svoj posao onako kako treba. Uz to, javio mi se sam osnivac i direktor organizacije advokat Goran Bubic licno! Znaci stvar je shvacena ozbiljno, inace bi mi se javila sekretarica, kako je to uobicajeno ovdje na zapadu. U onako slozenoj organizaciji javljanje direktora i osnivaca organizacije mora imati posebno znacenje.



Medjutim, kada sam malo bolje razmislio (ne kazu mudri ljudi badava da treba malo sacekati, da se zakljucci i odluke ne donose na brzinu), recenica “Imate li konkretnu ideju za saradnju, da ne gubimo vrijeme”? uvuce zrno sumnje. U svom email-u sam detaljno napisao o cemu se radi i bilo mi je logicno da ce osoba kojoj je navedena problematika poznata shvatiti sta treba raditi. A ono, “Imate li konkretnu ideju…”!
Prije nego sam se ponovo javio kontaktirah jednu svoju prijateljicu, pravnicu po profesiji, da cujem njeno misljenje. Ona mi rece da poznaje svoju raju u Banjaluci ali da nikad nije cula za Lex International. Kontaktirah pravnicu, amerikanku, profesoricu na mom fakultetu, koja je radila nekoliko godina pri americkoj ambasadi u Sarajevu upravo na poslovima vezanim za pravni sistem, primjenu prava, educiranju pravnog kadra, pomoci nevladinim organizacijama, itd i njen odogovor je bio identican: ni ona nikad nije cula za Lex International niti gospodina Bubica iako je za svoga boravka u Bosni upoznala mnogo pravnika i radila sa nekim nevladinim organizacijama. Crv sumnje je sada jace kopkao iako sam se nadao da je prvi email samo prvi kontakt i da je director i vlasnik Lex International-a jednostavno previdio da sam mu u svom javljanju jasno naznacio o cemu se radi. Pomislio sam, covjek je sigurno jako zauzet pa kako je htio odmah odgovoriti, detalji projekta su mu promakli.

Odlucih se poslati novi email, ovaj put sa nekim dodatnim objasnjenjima. Nadao sam se da ce sada cilj projekta te nacin njegove realizacije sada biti jasniji.
Moj drugi email Lex International-u

Odgovor stize uskoro.

Nastavit ce se…

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, uslovi za dobijanje penzije su 15 godina staza i 65 godina zivota.
Pozdrav svima, Sejo Visic

Sunday, 05 August, 2012  

Post a Comment

<< Home