SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, February 15, 2015

Zima 2015.

Pissarro - predložak

Sivo!
Oblaci, magla, kiša, snijeg.
Vlaga.
Hladno.
Danima!

Ljudi,
ozbiljni, bez osmijeha,
bez iskre svjetlosti u očima.
Starost, bolest, nemoć, strah su oko mene.

Ljeto,
je u meni.
Sunce, žito, cvijeće, radosti života.

Boje,
vrište u meni.
Hoće van.
Puštam ih.
Slobodne su,
na mojim slikama.


Nataša

V Van Gogh - predložak
Paul Gauguin - predložak
Nataša - bez predloška

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Nada said...


Ide to tebi - i s predloskom i bez predloska.

Sunday, 15 February, 2015  
Anonymous Made said...

Bravo Natasa, stvarno si maher.

Monday, 16 February, 2015  
Anonymous Anonymous said...


Ovo je predivno. Prve dvije strofe pokazuju osjecanje svih postenih ljudi na ovim prostorima.Fale nam osmjesi,osmjesi I najvise osmjesi.
Ko god uspije da zadrzi ljeto u sebi sretan je. Tvoje boje kojima radis I sa podloskom I bez njega uljepsavaju dan I cesto im se vracam a uz Milanovu muziku iskljucujem se iz ove sive svakodnevnice.

zelim mami brz oporavak a tebi hvala za ovajprilog.
pozdrav Sai

Monday, 16 February, 2015  
Anonymous Nataša said...

Zahvaljujem vam, drago mi je da vam se slike sviđaju. Pohvala je pravi poticaj.

Željela sam kroz ove lijepe slike velikih majstora, za koje sam osjetila potrebu da ih naslikam, prenesem boje i ljepotu života i u ovim zimskim danima unesem osjećaj radosti koji nas uvijek obuzme kad smo u kontaktu s rascvjetanom Prirodom.

Nažalost ne mogu ići na likovnu radionicu zadnjih dva mjeseca, ali smo u kontaktu, prenesu mi dokle su stigli, a ja po svom izboru izaberem sliku i naslikam ju. Do sada smo obradili impresionizam, postimpresionizam i trenutno smo na fovizmu. Mislim da će se mojoj voditeljici svidjeti slika koju sam izabrala i kako sam ju naslikala.

Pozdrav svima, Nataša

Tuesday, 17 February, 2015  

Post a Comment

<< Home