SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 13, 2018

Počelo je počelo


Dragi moji Banjalučani.

Stigao nam je vrhunski stručnjak iz Amerike, ne može se nabrojati šta je sve postigao i kakva zanimanja ima.

Možda sam prva koja to objavljuje, jer sam ga upravo snimila na TV FACE u intervju sa Senadom. On je Banjalučanin i zove se Mirsad Hadžikadić. Prijavio se za člana predsjedništva iz Bošnjačkog naroda, kao nezavisni kandidat. U nedjelju u hotelu "Bristol" u 12 sati predstaviti će se i sigurna sam da ću otići. Obara s nogu svojom ličnošću.



Drugi prilog je o našem komšiji koji je mogao biti šta je htjeo na Ilidži kad su četnici (ali baš u takvim uniformama), s pojedinim oficirima, 1992. prvo okupirali to područje. Čitajte članak u dnevnim novinama i saznajete kako se postaje ljudska gromada.

Pozdrav Saima





UZ SAIMIN KOMENTAR







CO - DODATAK


Video klip Mirsadovog intervjua

UZ SEGIN KOMENTAR

Šaljem par slika bivšeg BiH političara, otišao u penziju sa 60 godina. Bio je u politici samo 15 godina. 
Gospodin Hadžikadić još ne zna sa kakvom mafijom će doći u kontakt, a narod ko narod, tup i zatucan!!

Jedan bivši BiH političar

Parcelica 100.000 m2, uključujući šuma

Porodična vikendica, 600m2

Za goste, 600 m2


SAIDA - DODATAK



EMIRA - DODATAK

Link na Mirsadov blog


UZ DUBRAVKIN KOMENTAR

LINK - Lijep primjer kako mladi rade i suprostavljaju se ocajnom zivotu. Bit ce toga sve vise u buducnosti. 

Labels:

8 Comments:

Blogger co said...

Očekivao sam bar neki komentar na ovaj Saimin prilog ali, kako se niko ne javlja, evo da ja napišem koju.

Mirsada Hadžikadića poznaju svi Čajevčani jer je Mirsad jedno vrijeme nakon diplomiranja radio u Čajavecu. Nakon doktorata u USA Mirsad se vratio u Čajavec neposredno rije rat (dobio je stan u tkz kadrovskoj zgradi na Stračevici kao i mnogi od nas) ali je vrlo brzo otišao nazad u USA. Da li je znao šta se u Bosni sprema, ne znam, ali je za nas bilo iznenađenje da je ostavio Čajavec i odličan posao koji je imao.

Inače, Mirsad i supruga mu su svoju ambicioznost pokazivali još na fakultetu tako da nas njihov uspjeh u životu ne iznenađuje. Njegova kandidatura za člana predsjedništva B i H je sigurno pomak u pravom smjeru ali sam ja lično skeptičan da će čak i njegov eventualni izbor mnogo toga izmijeniti. Bosna, odnosno njeno političko uređenje, onako kako je definirano Dejtonom, ne daje nade za bolju budućnost. Mirsad će, kao osoba koja se, istina, izjašnjava kao Bošnjak, imati velikih problema da bude izabran jer u Bosni je vjera dominantan faktor u svim porama života a on, koliko je meni poznato, nije vjernik (bar u ono predratno vrijeme nije bio). Ako se desi suprotno, za mene će to biti veliko iznenađenje.

Saima je, po meni, ponovo veoma optimistički raspoložena, isto tako kao što sam ja, a i mnogi koje sam poznavao, bio optimistički raspoložen kada je Ante Marković osnovao Reformiste. Iskustvo me uči da mali broj dijeli moje mišljenje pa sam ja pesimista iako bi mi bilo drago, zbog naroda koji živi u starom kraju, da u Bosni zaista zapušu neki drugi vjetrovi.

Ali, bez obzira na moj pesimizam, Misradu želim puno uspjeha u njegovim planovima a vrijeme će pokazati da li je moj pesimizam bio opravdan.

Monday, 15 January, 2018  
Anonymous Anonymous said...

Otišla sam u " Bristol" juce. Stigla sam u tačno u 5 do 12. Krenuli smo ranije ali usputno sretanje sa nekim prijateljima je to porametilo.
Onda sam rekla Viči da je ovaj termin simboličan u mojoj glavi i da je Bosni ove godine , propasti ili opstati.
Organizacija je bila besprijekorna , postavljeni stolovima obliku slova U ( kockasto) sa možda 60- tak sjedišta. Sve je bilo popunjeno i veći broj ljudi je stajao.
Počelo je tako sto je jedna mlada gospođica procitala njegov SIVI. Kratko. Kod naših političara to je još uvijek biografija. Traje ko teravija, a lažu od vremena Kulina bana.
Podjeljeni su blokovi da se u njih upisu svi koji bi željeli pomoći i saradjivati . Bilo je potrebno samo kontakt telefon. Drugi blokovi su podjeljeni da se upise neki savjet ili vlastita ideja ili upute o pokretu o kojem je on iznjedrila svoje stavove. Zakupio je salu za dva sata i bio ugodno iznenađen brojem gradjana koji su stigli. Informacija je bila stara samo 48 sati kad je objavljena na FACE TV.
Ali nijedna druga ni TV Ni radio stanica nije bila prisutna. Državni poltroni i privatni vlasnici raznih postaja ne vole FACE , remeti im miran san sa gostima i temama.
On je stao u sredinu i svim zainteresovanim davao riječ. Bilo je diskusija u kojima su mladi i srednji ljudi, visoko obrazovani iznosili svoje probleme sa vlašću . Bilo kakva kritika dovodila je do otkaza, a korupcija i mobing su bili glavni problemi
Ja sam snimala ali mi je tel imao neke šumove. Ovde ću zamoliti Coa da slike koje sam snimila postavi u komentar.
Ja sam mu prišla poslije kad se broj ljudi oko njega smanjio i predstavila se i rekla da sam banjaljucanka.
Pisat ću ja još o nekim detaljima. Poželjela sam mu sreću, rekla mu da može i da propadne , jer je u Bosni sve moguće nemoguce. Dodala sam da Sarajlije ne vole Banjalučane, taj antagonizam je postojao i prije rata.
U blok sam napisala ovo. " Krleža je rekao da čovjek postaje slobodan tek kad se oslobodi predrasuda " Molim vas da svojom pojavom, pameću i osobnošću pomognete da se EU i svijet oslobode predrasuda o BIH. Sidran je Rekao " u Bosni se zrno radosti Plaća cijelom dušom" probajte samo da vas ljudi zavole" . On se zahvalio i rekao " Lijepo rečeno" .
Da ga ne pojede balkanska zavist i zloba bilo bi dobro.Toliko za danas.Saima
Pozdrav Saima


Monday, 15 January, 2018  
Anonymous sega said...

Gospodjo Saima, svaka vam cast na vasem optimizmu i vjerovanju da se nesto moze promijeniti, reci cu, u kratkom roku. Bio bih, vjerovatno najsretniji kada bih pogrijesio. Ali, ali sa "troglavom azdajom" se nije lako boriti, ustvari sanse postenih, onih koji misle dobro za svoju zemlju, su nikakve. Gospodin Hadzikadic zasigurno ima postene i prepostene namjere. Zelim njemu kao i svim narodima u Bosni sve najbolje, da se napravi iskorak iz 18/19 vijeka. Bar malo.
Bez obzira na vijeroispovijest nasuprot gospodina Hadzikadica stoje vlasnici TV i radio medija, vlasnici svega i svacega, vlasnici svega. Od 1995.godine traju razgovori,pregovori ali samo o jednom (dogovor): KAKO UKRASTI i obogatiti se za 10-15 godina! Sve ostalo je farsa ! Volio bih da nisam u pravu.
Nekada, kada smo lijepo zivjeli imali smo i vikendice, 10 ....20....30 .... pa cak i 100 m2. Molim vas pogledajte slijedecih par slika i prokomentarisite,
onako ljudski, od srca, dali je to normalno ili suludo, ustvari za KRIMINALCE je sve to OK, pa mi je pomalo zao gosp.Hadzikadica da ide u "klinc" sa takvom ljudskom sortom. Co, zakaci slike, slijedice komentari ??
Pozdrav svima !
Sega











Tuesday, 16 January, 2018  
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je da i Co i Sega prepoznaju moj optimizam. Ja od kada znam za sebe spadam u tu kategoriju. Ali uvijek u svom optimizmu nikad ne očekujem od ljudi ništa za uzvrat. Šta god da urade ja opravdam. Zato je meni lakše jer se nikad ne razočaram.
Ispričat ću vam ponovo isti slučaj
Za vrijeme drugih izbora pojavila se nova Proeuropska stranka. Organizator Jadranko Prlic. Bio ministar inostranih poslova B i H, najmlađi magistar u BIH. Dobro organizovana stranačka kampanja. Vraćajući se kući sa posla iz Telekoma, preko puta općina Novo Sarajeva ugledam
Plakat najavljuje stranačku konvenciju sutradan poslije posla.Ja malo animiram raju iz Telekoma, da odemo. A, već su počele kuloarske price o njegovom učešću u formiranju logora za muslimane u Hercegovini. Znajući da je ovo plodno tlo (na Balkanu), za laži i izmišljotine o pametnim i uspješnim ljudima, pomislila sam da je i to moguće za njega.
Sutradan je bilo poprilično posjetioca. On uredan, elokventan, smisleno govori. Kad je završio tražio je od prisutnih da postavljaju pitanja.
Bilo je raznih i ja sam se ustala i pitala " Gospodine Prlicu, šuška se po Sarajevu , da ste organizovali koncentracione logore u Hercegovini. "
Može li se desiti da se jednog dana nadjete na sudu. Sjećam se da je odmah odgovori. " Nema govora, budite sigurni u to. "
Zaboravila sam reci da sam i Vicu pozvala da dodje.
Ja sve sto pišem uvijek kažem da bi otišla na naj precizniji detektor laži (poligraf)., a uvijek imam svjedoka jer uvijek sto god radim radim javno. Stranka je loše prošla, on je optužen a ja se nisam nimalo razočarala , jer sam samo pokušala učestvovali u nečemu sto sam smatrala da treba pokušati. Otkada je u zatvoru , ja sam često onako znala pitati Vicu: " šta misliš da li se on sada sjeća, da ga je nako to pitao. A kad bi znao za ovaj blog možda bi se sjetio."
Tako isto mislim za ovu nadu od Gosp. Hadzikadica, znajući da za ovu bagru, glasaju: Svi zaposleni u državnim preduzecima ( iz Telekoma otišla u prijevremenu penziju gledajući bahatost zaposlenih članova SDA i njihovih familija.), sirotinja koja za 5 kila brašna, kilu kafe i 10 KM. , Hodje i imamo koji žive bez rada od motike, pa uz vjerske propovijedi ubace i propagandne. Naravno ne svi.
I oni koji nikad ne izlaze su kao " biber po pilavu" , a najviše kukaju i žale se na sve.
Juce je Mirsad bio na N1. Bio je prepametan, uspješan u zemlji u kojoj se mnogima takvima jednostavno pruzi šansa, a sve ostalo je do njih.
Kad sam mu rekla da je bitno da ga ljudi zavole. Time sam mislila da treba da ima harizmu. Ja je u tom intervju nisam osjetila. Ali treba pokušati pomoći.
Pozdrav Saima

Wednesday, 17 January, 2018  
Anonymous Natasa said...

Bojim se da ce dr Mirsadu Hadzikadicu ovo biti drugi neuspio ulazak u poslovno politicke vode u BiH. Bio mi je, mojih i njegovih zadnjih godinu i pol u BL, rukovoditelj kojeg sam izuzetno cijenila po svim mogucim osobinama koje mogu krasiti strucnjaka, rukovoditelja i covjeka. Dosao je u BL pred sami rat. Pogresan korak!
Ako sada ulazi u politiku bez predznaka nacionalnog, bit ce to neuspio pokusaj.
Ako ulazi u politiku pod patronatom odredjenih struktura, sto me nebi iznenadilo s obzirom na, za mene neocekivane neke njegove aktivnosti tokom proteklih 25g u US, jednako je malo vjerojatno da ce uspjeti u trinacionalnoj sredini.
Pitam se jeli jasno ljudima zasto nije mogao uspjeti oskarovac Danis Tanovic?
Zelim mu, bez obzira na sve receno, puno srece i uspjeh u ovom pokusaju.

A tebi Saima - Ne dozvoli da ti splasne optimizam i svaka ti cast!

Pozdrav svima Natasa

Wednesday, 17 January, 2018  
Anonymous dubravka said...

Jos odavno sam dala sebi rijec da se necu petljati u politicke diskusije koje se ticu drzave koju smo napustili.
Samo cu komentarisati ideju. Nadam se da sam dobro razumjela da se radi o ideji za jedan pokret gdje ce veliki broj ljudi dati svoj dobrovoljni doprinos progresu. Vodja tog pokreta ne bi trebao biti neko ko je zivio i radio izvan zemlje tolike godine. On je idalan da bude savjetnik, da ponudi svoje znanje a vodja bi trebao biti neko ko zivi u BiH, i to neko veoma mlad. To je moje skromno misljenje.
Slusajuci razgovor, smatram da je sadasnja situacija voema dobro ocijenjena, ima vise prepreka nego pogodnih uslova.
Ja vjerujem (ili hocu da vjerujem) da ce ova djeca koja su rodjena poslije bratoubilackog rata biti u stanju da promijene okolinu i kulturu sluzeci se znanjem i novom tehnologijom.
Da se napravi nesto dobro ne trebaju heroji, potrebno je pokrenuti ljude, a to se radi sitnim malim koracima.Neki mali projekti gdje se uspjeh moze brzo vidjeti i to podize moral.
Bar ovdje u sjevernoj Americi politicke stranke imaju krizu financiranja, prije je bio obicaj da se prikuplaju donacije velike i male na raznim gala susretima. Nove generacije (millenials) nisu bas puno zainteresirene za politicke stranke. Oni vise vole pokrete " movements", hoce da budu dio neceg sto se radi za opste dobro, nekad i intrnacionalno, nekad za oderedjen dio stanovnistva i tu daju pare. Ne znam kako je u ostalim dijelovima svijeta. Cinjenica je da su millenials veoma dobro povezani i vole da komuniciraju globalno.
Saljem vam jedan intersantan link

Dubravka

Thursday, 18 January, 2018  
Blogger co said...

Vijest o Miškovoj kandidaturi za člana predsjednika predsjedništva je privukla pažnju mnogih, čini mi se najviše onih koji godinama čekaju da se na bosanskoj političkoj sceni pojavi neko ko će ponuditi nadu u bolju budućnost. Nije da takvih pokušaja nije bilo i ranije ali je Mirsadova odluka da se upusti u politički uzburkane vode BiH, čini mi se, ipak drugačija, različita, predpostavljam najviše zbog činjenice što dolazi od čovjeka koji je uspio u USA, zemlji koja kroji politiku cijelom svjetu i gdje je bavljenje politike razrađeno do najsitnijih detalja.

Mirsad, istina, nema iskustva u politici ali ima ogromnu ambiciju koju je pokazivao još od studentskih dana. Pored toga, još u to doba je uspjevao da uspostavi prijateljske veze s ljudima na položajima i onima koji su u onom našem okruženju imali uticajne pozicije u društvu, za razliku od većine koju bilo kakvo (političko ili društveno) angažiranje nije zanimalo. Predpostavljam da je takav životni pristup imao i u USA, gdje se, pored izuzetne inteligencije koju posjeduje, može uspjeti ako si ambiciozan i, naravno, ako daješ sve od sebe, što je rezultiralo izuzetno uspješnom karijerom. Iz do sada pročitanog sam zaključio da je Mirsad u USA uspostavio kontakte sa mnogim važnim osobama iz stručnog i političkog života što mu sigurno može pomoći u njegovoj želji da se politički angažira u Bosni, kako bi je izvukao iz blata u koje ona tone već više od 25 godina.

Banjaluka je bila poznata po tome da se banjalučka raja nije bavila politikom već joj je važnije bilo da se zabavlja, provodi vrijeme po kafanama, igrankama, disko klubovima, na teferićima i da, na svoj način, ismijava one koji su imali neke druge ambicije. Uz to, oni koji su se gurali na mjesta gdje se donose odluke su bili ogovarani. Kako većina tih nisu bili rođeni Banjalučani, čak se javljala i neka vrsta otpora prema njima jer se smatralo kako gradom vladaju pridošlice, što je, u većini slučajeva bilo tačno. Da li se odnos prema takvima zadnjih godina promijenio, ne znam, ali je činjenica da je naš grad uvijek ostajao u drugom planu kada je u pitanja Bosna i Hercegovina. Uz to, malo je onih rođenih u Banjaluci koji su imali značajniju ulogu u političkom životu Republike pa sam nekako skeptičan da bi Miško mogao tu činjenicu promijeniti jer postoji dugogodišnji antagonizam između Sarajlija i Banjalučana (što je dobro poznato).

Pratim reakcije na društvenim mrežama i ima ih svakakvih: od onih očajničkih, koji u Mišku vide slamku spasa, do onih koji oslikavaju crnu sliku Bosne kako je ja vidim. Da spomenem one koji pitaju gdje je Miško bio kada se ginulo, preko onih „da njima ne trebaju ljudi koji su van Bosne već preko 25 godina“, do onih koji u njemu vide američkog špijuna. Ali, bez obzira na sve rečeno, mislim da je glavno da se nešto pozitivno dešava. Jer, Miškova pojava i interesovanje koje je ona izazvala jer pozitivna stvar. Dobro je da se o tome priča i piše, pa makar na kraju od svega ne bude ništa. Poredim to sa situcijom u USA koja ide u potpuno suprotnom smjeru. Trump je svojom politikom, retorikom i ponašanjem probudio ružne osobine mnogih Amerikanaca, koje su bile skrivane godinama i oni su sve glasniji i glasniji. Podsjeća me to na predratnu atmosferu u Bosni gdje su demokratske promjene na površinu izdigle šljam društva koji je od Bosne napravio ono što je ona danas. Nas u Americi, dakle, tek čekaju neka vremena kada će na vrh isplivati neko normalan a kada će se to desiti i šta će se u međuvremenu desiti sam bog zna.

Thursday, 18 January, 2018  
Anonymous Anonymous said...

Bez obzira koliko je vremena prošlo od osnivanja ovog bloga, on još opstaje. Ja se zahvaljujem svima koji podupiru moj optimizam ali ja se Takodje zahvaljujem svima koji se bez obzira na zastoje na ovom blogu , uvijek ponovo jave.
Sa istim razmizljanjima pokazuju srce i dušu za ovu našu lijepuzemlju u kojoj je malo kome bilo tjedno, ma od kuda god dolazio.
Ja se sjećam kad samoprijegor 47 godina uSarajevu falila mi je banjalučka atmosfera i život. Sarajevo je bilo zatvoreno, ne samo kućama ograđenim debelimzidovima u najstarijim dijelovima grada. Bilo je ograda i u mnogim glavama, sto sam ja osjetila odmah po pitanju mog svjetonazora, dobivenog od roditelja .
Počele su promjene neposredno pred olimpijadu . Razvoj Sarajeva , zahvaljujući dobroj kombinaciji Branka Mikulica,, Milanka Renovice i Hakije Pozderca na vlasti, Taj način izbora zvao se po " ključu" . Sad se mi zezamo da je to poteklo od predsjednika kojeg smo imali a koji je bio bravar. Ali smo imali i sreću da je taj bravar znao otključati vrata cijelog svijeta. Sarajevo se naglo razvijalo i veliki broj raznih stručnjaka svih zanimanja, naroda i narodnosti. Postao je veliki multietnicki grad.
I onda kao i uvijek u istoriji pojavise se kobci i lešinari ( a uvijek su to bliži i dalji susjedu ) i napraviše ovo sto imamo. Svi znamo koliko dugo traje.
I pojavi se osoba koja istovremeno ima sreću da spoji pamet i ambiciju i poželi da to proba iskoristiti za dobrobit vlastite domovine.
Ovde je puno pametnih ljudi, ali koji nažalost nemaju dovoljno
ambicije, ali još puno vise onih koji imaju ogromnu ambiciju a nikakve pameti.
Takvi vladaju već 25 godina.
Dubravka je dobro zaključila , da neko ko nije tridesetak godina živio ovde može nailaziti na velike problema.
Nemoze imati predstave kao sto ni u Hrvatskoj nije imao Orešković premijer prije Plenkovićevim. Stručan sa iskustvom ,ugledan ekonomista koji je imao izuzetne kvalitete na radu u Svajcarskoj i Kanadi.
Koliko god Hrvati mislili da su se odlijepili od Balkana, njegov fijasko je pokazao sliku o svemu.
Domaće ruralno stanovništvo , izbjeglice koje su došle u ratu sa Kosova, iz Bosne, iz Hercegovine, postale su ogromna većina u kulturnim i gospodskim sredinama, donoseći svoje bolesne ambicije i kulturološke osobine.
Čitajući i gledajući Mirsadove intervjue , čovjek samo može reci po bosanski " aferim".
Ali da li zna da u sarajevskom naselju Hrasnica postoji ogroman kompleks svih vrsta fakulteta u vlasništvu Ejupa Ganica, u Travniku Takodje u vlasništvu Jusufranica ( zaboravih ime) Dugo godina bio direktor državnog preduzeca " Gras Javni gradski prevoz. Vjerovatno to carstvo napravio od direktorske Plate.
. Jedno vrijeme se moglo preko reklama nešto i saznavati. a u zadnje vrijeme ja bar ne znam ništa. Plaća se studiranje, a raja priča da ne diplomira samo onaj koga zgazi tramvaj.
Zato unaprijed sam spremna da ostanem optimista iz još jednog razloga.
U Sarajevu je zamjenik Karla Bilta bio jedan divan godpodin Colum Marphi Irac , čija je kćerka radila sa našim Franom i živima s nama .
Na pitanje njenog oca poslije rata kad će kod nas doći bolji ljudi od ovih koji su počeli ovaj rat, odgovorio je u stilu da mi moramo sami na izborima odlučiti kad nam se zgade ovi koji sad vladaju. Medjunarodne zajednica niti može niti smije nikome birati vlas, jer to je osnov demokracije.
Ja sada sa ovom pameću i u ovom vremenu u kojem je inače kod nas sve kontra, mislim da su se političarima zgadili narodi. Svaki dan im remete mir i rahatluk: Protestima, štrajkovima, štrajkovima gladju , blokiranjem cesta i autoputeva, bespotrebnim kopanjem po kontejnerima umjesto da mjesto traženja kruha " jedu kolače"
Ja sam naslov dala " Počela je počelo" , vise misleći da je to medju narodom ,nego sadašnjim političarima.
Za ovaj Mirsadov pokret treba vise poželjeti sreće, nego onima koji su uplatili put za svemir.
Pozdrav Saima

Saturday, 20 January, 2018  

Post a Comment

<< Home