SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, August 21, 2018

Memoari sa Balkana, nastavak 2


Moja se ulica prije rata zvala Milutina Đuraškovica . To je bio narodni heroj iz drugog svjetskog rata. Mislim da mu je unuk još živ i živi u Tuzli.

Kad je ulica promjenila ime u Topal Osman Paše nisam ni pojma imala koji je to “hadžo.”

U ovoj knjizi se spominje kao pozitivan lik jer je slao mlađe ljude iz Bosne i Hercegovine na školovanje u Carigrad i učenje stranih jezika.

Poslije sam to uvijek znala reći kad bi me ko upitao.

Bilo mi je drago da je pozitivan lik, jer kakvih sve budala i zločinaca i kriminalaca ima nazive ulica u SarajevuiI Banja Luci. A i po manjim entitetskim mjestima.

Ovde se on naziva Osman Šerif Topal paša.
Moja ulica Topal Osman paše.
Neko je nešto načuo pa utvrdio. 

Topal mu je bio nadimak jer je imao jednu nogu kraću a to na turskom valjda znaci “ šepav”.

Ovo je istorija u blogerskom stilu “slika i dogadjaja”.

Pozdrav Saima







Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home