SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, August 17, 2018

Memoari sa Balkana, nastavak 1

Ja nastavljam o vremenu dok nije bilo ni Srba, ni Hrvata, ni Bosnjaka. Valjda su od Austrije ostali dobri Bošnjani i ratovali za svakoga i ginuli ko kokoši. 

Hvala Co na obaviještenju ali mislim da ne bi trebalo da imamo problema oko autorstva. Kad se vratim u Sarajevo pitaću vlasnika knjige.

Mislim da je dao Vici da iskopira upravo da se čita. Ova mogućnost u modernom dobu je sada i meni draga i plus od mene za Bila Gejtsa.

Ja sam malo zakamuflirala podatke o osobi “da se vlasi ne dosjete”.  Kuća je muzej i ne bi bilo dobro da se prepozna.

Pobzdrav Saima






Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Dubravka said...

Draga Saima, ovo je zaista zanimljivo stivo. Pisac je kao novinar zabiljezio stvarne dogadjaje i opisao savremenike.

I ja se malo brinem za autorska prava. Mozda bi mogla provjeriti sa osobom koja je dozvolila fotokopiranje.

Puno pozdrava od Dubravke

Friday, 17 August, 2018  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da neće biti nikakvih problema. Vlasnik je od srca dao Vici da fotokopira znajući da će Vice to odmah uraditi i uredno vratiti.
Mislim da bi bio sretan da to procita sto veći broj ljudi, jer mnogo toga se do danas ništa nije promijenilo.
Akteri uvijek isti. Austrija Njemačka Francuska Rusija Engleska Turska itd a žrtve uvijek “ glupi Bosanci i Hercegovci” tj malo i šire samo drugi nazivi za iste teritorije.
Divan ti je prilog. Dobri ljudi uvijek nadaju srodne duše.
Pozdrav Saima

Monday, 20 August, 2018  

Post a Comment

<< Home