SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, May 02, 2020

Bez naslova

Imam potrebu da na ovom blogu zabilježim sve što smatram da će jednog dana biti važno za našu prošlost, a možda i našu budućnost. Danas se na TV Sarajevo cjeli dan prikazuju dokumentarne emisije vezane za 2. maj 1992. god kad je počeo  odbrambeni otadžbinskim rat u Sarajevu. Smjenjuj se svjedoci tih dogadjaja, poznati i nepoznati. Niko taj dan nije znao šta se dogadja. Ali ipak i onda je bilo ljudi koji su imali kućne kamere sa onim trakama koje su se mogle gledati na onim kućnim projektorima.

Granatiranje grada s okolnih brda bilo je strašno. Gospodin Jovo Divjak je rekao da mu je neki kolega rekao da je sve spremno i pokriveno. Rekao je da je negdje do 20. maja još bila JNA a onda su postali Vojska Republike Srpske. Poslije svi zločinci postadoše gradjani Republike Srpske i Karadžića Crnogorca. Braća Srbijanci se izvukoše ali organizator svega Milošević i suradnici završiše kako završiše.

Ja sam prije dva dana u poštanskom sandučiću našla ovaj dokument. U prvi momenat sam pomislila da je neki plakat koje danima i pred izbore ubacuju stranke ili reklame raznih firmi.

Kad sam ušla u kuću i vidjela ovaj dokument bila sam zbunjena, nisam imala pojma od kuda i kako je došao. Onda sam okrenula drugu stranu i vidjela da je isječen iz nekih hrvatskih novina. Dokument je požutio i vidjelo se da je star.


Zadnja strana, dokaz da je iz hrvatskih novina.
Mašala što je bila ljubav prema muslimanima,
koja je i danas "neugašena"
Onda sam shvatila da je to štampano pred demokratske izbore u Hrvatskoj. Ovde je poslije rata bilo nekoliko komšija koji su bili u Hrvatskoj vojsci u Vitezu i okolini gdje spada i selo Ahmići u kojem je bio strašan pokolj i paljevina civilnog stanovništa. U Hagu su odrobijali Kordić i kompanija. Nekima su žene bile Bosanke i Hercegovke  (po roditeljskom nasljeđuju islam). Ja mislim da bi neko iz tih porodica ubacio u sanduče, ko nije odan “ velikom bratu. Ja  odavno nemam drugi izraz za stanovnike BIH osim da su Bosanci i Hercegovci (po roditeljskom nasljeđuju pravoslavni  i katolici). Svi smo imali pravo da se opredjeljujemo kako smo htjeli. Sad mi se čini da su se današnji šovinistu najviše izjašnjavali kao Jugoslaveni. Imam 73- ću i nikad nikog u BiH neću nazvati Srbin, Hrvat i Bošnjak pa nek se ljuti ko god hoće. Tako sam odgojena, tako sam živjela i takav je moj svjetonazor.

Svako ima pravo da se izjašnjava kako hoće ali meni je žao što iz tih opredjeljenja dolaze najveći nacionalisti i fašisti i smrtni neprijatelji svoje domovine, koja je  svakom kao i majka samo jedna i jedina.

U BiH  oko ove korone dolaze nevjerovatni tvitovi i videa koji sviju oduševljavaju. Često se čuje kako  su Bosanci i Hercegovci najpametniji i najduhovitiji narod. Ali nažalost 92-ge nas predjose  ko sanske koze.

Sada gledamo Mostar, još uvijek podijeljen, razrušen ali i svjetla točka novi most. Čovic i Izetbegović sve rade da izgleda da su smrtni neprijatelji a to sve rade samo za svoju korist i očuvanje ogromnog bogatstva. Kako meni sada ova čestitka zvuči. I razmišljam koji smo mi Bosanci i Hercegovci budale i kako lako omogučismo susjedima da nas podjele i opljačkaju. I što je najstrašnije to i danas čine.



Ali na internetu kruži i ovo, što mislim da je za budućnost i s tim završavam prilog.

Pozdrav Saima

Labels:

2 Comments:

Blogger Saima said...

Juce je bio intervju sa Stevandicem oko iseljavanja kliničkog centra u BL . On je ili načelnik ili zamjenik.
Bože kakvih karaktera ljudi u ovoj maloj državi. Vi ga znate i prije i poslije rata koji ste s njim radili. On sa sada sam predstavlja.

Ali ovo juce . Pokušaj na sve moguće načine da postane Srbijanac a ne bosanski Srbin .
Pa jednom “ovo vreme” pa onda “ ovo vrijeme “ pa onda “ovaj svet” pa onda “ovaj svijet
“” pa tako beskrajno.Kome li će se poslije izbora ako ne pobjediti njegov boss prikloniti
Pozdrav Saima

Tuesday, 05 May, 2020  
Blogger co said...

Srećom nisam u mogućnosti da gledam TV programe iz starog kraja pa sam tako pošteđen dodatnog nerviranja gledanja i slušanja kojekakvih glupana, grmalja i idiota koji su se dočepali vlasti u mnogim državama. Dovoljan mi je ovaj naš i ne treba mi dodatno nerviranje.

A što se tiče Stevandića, nikako mi nije jasno da on nije u zatvoru za ono što je radio tokom zadnjeg rata. Pa on je taj koji je bio direktno uključen u etničko čišćenje Banjaluke i okoline. Dok je obična raja ratovala i ginula na ratištima diljem Bosne i Hercegovine, on je sa svojim paravojnim formacijama hapsio, maltretirao, premlaćivao nedužan narod po gradu i okolini samo zbog krivog imena. Iako nemam opravdanje za one koji su učestvovali u „odbrambedo-otadžbinskom ratu“ srpskog naroda, oni nikako ne spadaju u isto kategoriju sa Stevandićem i njemu sličnim. U Banjaluci je ubijeno preko 400 nevinih osoba i za ova ubistva je odgovarala samo nekolicina (Brđanin i još par njih), a direktni izvršioci zločina, u koje Stevandić,po onome šta je radio to vrijeme po gradu i okolini, nesumnjivo spada, slobodno šetaju gradom i čak obnašaju značajne funkcije u sadašnjoj vlasti.

Rat se u Bosni davno završio ali mnogi koji su krivi za zločine nikada nisu, za svoje uloge u njim, privedeni licu pravde. Stevadić je jedan od njih a siguran sam da ih ima još dosta, samo što je on, svojim položajem u vlasti, poseban primjer.

Tuesday, 05 May, 2020  

Post a Comment

<< Home