SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 11, 2020

Natašin prijedlog

Jučer mi je Nataš poslala link na članak i preporučuje da ga pročitano:

Tito je razaranje i rat pretvorio u stvaranje i mir

UZ SAIMIN KOMENTAR


2 Comments:

Anonymous Saima said...

Nisam ranije došla do ovoga. Čitala sam sa velikim zadovoljstvo. I ponovo shvatila otkud toliko licemjerstva u genetici naroda bivše Jugoslvije. Da se uvijek mrzilo kod najvećeg broja stanovnika ljudska pamet, dobrota, ljubav za tudju sreću i nikad ne priznati takve i samo pljuvanje po takvima.

Meni je na internet stigla ova fotografije. Ja ne znam da li je to zagrebački kolodvor jer nisam bila tamo ali znam da je od Ljubljane do Beograd plavi voz dočekivan duž cijele pruge i zaustavljan u svim manjim i većem gradovima punim ljudi koji su najvećim dijelom plakali.

Da su nam vlasti kakvi nisu svi ministri obrazovanja bi trebali biti u svim razredima osmogodišnji i srednjih škola, stavljaljati pola udžbenika sa prepisanim ovim linkovi i drugim sličnim tekstovima.

Puno sam proslijedila ovo rodbini u Bilicama kod Šibenika, gdje još uvijek ima puno partizana sa Sutjeske, djedova i baka koji su odgajali tako svoju djecu i unuke. Komentari su bili divni. Najdraži su mi bili “Kralj kraljeva” i nastavak na “niko nije bio” komentar “ali svi plakali”

Velika ti hvala Nataša, što ostavi ovo za našu istoriju /povijest na ovom blogu. Meni je to jedini motiv i zbog čega ne odustajem.

Dobar je i tvit na slici nas Tito kaže ”Ako mene stavite na listu za izbore, ja bi opet pobijedio, bez obzira sto sam mrtav.”

Pozdrav Saima

Monday, 11 May, 2020  
Anonymous sega said...

Manje-vise pratimo dogadjaje u bivsoj Jugi. Ja, ponekada nadjem nesto pozitivno pa pomislim .... evo nesto se dogadja, ici ce nabolje ali, ali ..... toliko je toga negativnog, toliko je lopovluka, kriminala, medjuvjerskog (ili kako netko naziva medjunacionalnog) ¨pljuvanja¨ da najcesce nemam zelju otvarati ¨medije¨ iz YU-krajeva. Samo malo cu se osvrnuti na BiH, republiku gdije smo zivjeli ili bolje receno Banjaluku. Za razvoj jednog drustva, sigurno je da su potrebni pravi, skolovani i pametni politicari a u svim drugim oblastima kvalitetni i skolovani ljudi koji ce ¨vuci i nositi¨ razvoj. Malo cu se ponovo osvrnuti na AIPK Bosanska Krajina, poljoprivredno-industrijski kombinat, ukljucujuci i trgovinu. Nastao je i razvijao se u Titovo vrijeme.... napisacu u tom zargonu ! A sta imamo danas ?? Jedno veliko nista, pokusate li nesto pronaci putem medija, jednostavno ne postoji !! Mislim da ce me mnogi blogeri razumjeti kada napisem da mi je najnezgodnije kada mi netko postavi pitanje, odakle dolazim. Prvo iz zemlje gdije je bio rat a drugo (uskoro) 30 godina od rata nema nikakvih znakova normalizacije odnosa izmedju, medjuvjerskih zajednica (nacija), a mi smo se ipak rodili tamo, odrasli, skolovali se i proveli 1/2 zivota !! Mislim da je politika, veoma, veoma slozena i da bi se covijek bavio time, mora biti rodjen za to. Ako se malo analiziraju svijetske politicke licnosti, mozemo biti ponosni na to da je Tito na svojoj sahrani okupio (napisacu jednostavno) citav svijet!! Nesvrstani svijet, Zapadni blok, Istocni blok, kao i politicku elitu iz Azije, Afrike, Juzne Amerike. Postoji jedna slika sa sahrane gdije se tacno moze vidjeti koliko ih je i tko je prisutan. Bez ozira na politicka opredjeljenja, dosli su da odaju pocast velikom drzavniku (male Yuge) !! Nismo bili niti svijesni da je zavrseno Titovo vrijeme, a sada znamo da su, vec tada, sadasni ¨politicari¨ (konkretnije kriminalci, lopovi i banditi) vec ¨radili¨ i razvijali strategiju NOVOG RAZVOJA koji jos uvijek traje.
Zasada toliko, pozdrav svima i DOBRO ZDRAVLJE !!!!!!
Sega

Tuesday, 19 May, 2020  

Post a Comment

<< Home