SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 04, 2009

Prvi maj kod nas a drugi na Bundeku


Vremenske prognoze muljave: kisa, sunce, svjeze... Dolaze nam Andrea i Robert s djecom. Za svaki slucaj sam spremila rezervni rucak... ako ne upali rostiljanje.

I stvarno ujutro kisa. Mislim se moze i gore, pa mi u misli dolazi 1. Maj ranih sedamdesetih (cini mi se ' 70, mozda ' 71, ali nisam sigurna). Nisam sigurna ni je li te godine Miro svirao budnicu, jer sve je jos bilo frisko od zemljotresa. Dogovorili smo kod Nanica, Seke i Ekrema ispred prikolice na Hanistu. Dobro drustvo, janje, pilici, mladi luk, siriluk, vino i pivo.... ma sve, a onda snijeg. Padao je po vec ozelenjenom drvecu a mi smo se malo cudilii i, valjda je to mladosti svojstveno, brzo prilagodili tomu.

Decki su nekako zgotovili janje, zgurali smo se u prikolicu i nastavili. Pokusavam se sjetiti faca, a Miro mi suflira: Co , Miro, Coro, Caja, Vojo, Muri, Rudi, sastav koji je tad svirao u Domu kulture. U sastavu su bili i Zlatko Kujda, Nada Barudjija i Sandra Kulijer. (Mala digresija: ja nista ne mogu napisati bez slusalica na usima iz kojih se izlijeva meni draga glazba i kakva slucanost, upravo slusam Ma Belle Amie, koja je bila popularna negdje u to vrijeme).

I da se vratim na pocetak ove price u Zagreb 1.5.2009..... 30 godina kasnije. Dan se izljepotio, rostiljanje uspjesno obavljeno. Andrea i Robert su otisli doma a nasi unuci Filip i Dominik su ostali s nama.

Zagreb, 2.5.2009, jutro prekrasno. Odmah se kupimo van, prvo na hipodrom, pa na Bundek. Na jezeru je malo svijeta sto znaci da su zagrebcanci otisli u svoje jadranske vikendice ili u inozemstvo.
Zagreb, 3.5.2009, vrijeme tak...tak, rostljanje se nastavlja. Mora se potrositi sve ono upacano meso.

Ovovremenu prvomajsku pricu bolje oslikavaju fotografije iz prvog i drugog dana.

Sretan praznik svima, posebno generaciji mojoj.

Nada Š. D.

Labels:

5 Comments:

Blogger co said...

E na ovaj prilog sam se morao javiti iz vise razloga. Prvo, Nada me vrati u taj dan, vjerujem 1970-te, kojeg se sjecam jako dobro (osim godine). Proslava je zaista zavrsila u prikolici parkiranoj na parkingu na Bulevaru, pomaloj, ali dovoljnoj kada je raja u pitanju. Sjecam se i ‘tekme’ na male, zestoke. Borilo se za svaku loptu. A uvece je bila svirka u Domu kulture. Bili smo umorni od tekme, jela, pica ali sviralo se bolje nego ikada. Cini mi se da je to bilo najposjecenije vece od svih onih koje sam imao prilike biti sudionik. Kroz raju se gotovo nije moglo proci a na plesnom podijumu je bilo toliko raje da se jedva disalo. U to vrijeme je balkon bio zatvoren tako da se sva raja nabila u salu i prostorije ispred.

A sad malo o slikama sa ovogodisnje proslave. Zelja mi je da uz slike imam i objasnjenja jer iako su imena u tekstu nisam htio da napravim gresku kao onu za koju sam kritiziran (znate onu o visibabama). Ne bih htio da se unuci naljute a i ostali koji su spomenuti. Zato bih zamolio Nadu da mi posalje dodatne informacije da slike upotpunim a to ocekujem I od ostalih autora.

I jos nesto. Natjera me Nada da nadjem pjesmu koju je spomenula i da usput nadjem program koji mi je pomogao da je skinem sa youtube-a. Eto izgleda da mi blog pomaze i u poslu! A pjesme se nisam mogao sjetiti po nazivu ali kada sam cuo prve taktove bi mi sve jasno.

Monday, 04 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Nada je zakon a ne samo Zuja.Zamjeni ABU BLOGERA da nam prorade zakrzljale vijuge mladosti.
Da nebi privatizirali puno blog.U sarajevu su informacije 1182.Jedino prezime je u imeniku od mog muza.Dobro dosla.
Pozdrav Saima

Monday, 04 May, 2009  
Anonymous Nada said...

Draga Saima
Davni prilog o Usamljenima me privukao na blog kao citateljicu, a Abu BLoger me ucinio i suradnicom.
Ja naprosto ne mogu biti njegova zamjena, jer su njegovi prilozi bili tako topli, lirski, obavijeni nekom skramom, a moji su samo verglanje. Dvaput sam ga molila da se javi, jednom da nas usmjeri po
periodima, objektima, dogadjanima....Drugi put sam ga zamolila da nam posalje cvijet, a on nista.

Usutio se onako...znas kako. Dvaput mi uvali kosaricu. Zato udruzimo se, Ti, ,ja i ostali blogeri i vicimo mu iz sveg glasa: Jaaavi seee, jaavi see...
Pozdrav Nada Š. D

Monday, 04 May, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Oprosti mi Nado za kosarice...Nije mi bila namjera!
Vec sam bio prisvojio Blog, pa sam pustio malo i vas. Kao sto vidim ide ti dobro. Moj prilog je poslan jos prosle nedjelje. Kako je Australija daleko a Vjeko zafrkant ne bih se iznenadio da je zamolio Coa da me malo drzi na ledu.
Pozdrav
Ranko

Monday, 04 May, 2009  
Blogger co said...

Evo da i ja malo ponovo uskocim. Zadnjih dana sve 'vrvi' od priloga pa se mora cekati na red. A ne bih zelio da dnevno ide vise od jednog priloga. Mislim da je ovako ljepse i zanimljivije.

A kad se Nada sutra probudi, bit ce iznenadjenje.

Monday, 04 May, 2009  

Post a Comment

<< Home