SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 09, 2014

Sa Ljiljom i Mariom u Vrbasu

Posjeta Banjaluci ne može proći a da se ne vidim sa starim prijateljima. Druženja je bilo nekoliko ali neke od njih nisam zabilježio kamerom. Sada mi je žao što to nisam učinio jer ti susreti su tako rijetki da je svaki od njih dragocjen.

Sa Mariom sam se sreo odmah po dolasku a onda smo se dogovorili da jedno veče odemo negdje na večeru. Izbor sam prepustio Mariu pouzdajući se u njegovo poznavanje situacije u ovoj novoj Banjaluci koja se proširila na sve strane, s mnogobrojnim novim restoranima  o kojima nisam znao ništa. Njegov izbor me nije razočarao. Otišli smo u restoran Vrbas, smješten na obali Vrbasa nasuprot Kastela. Izbor jela je bio bogat, mnogo bogatiji nego u restoranima Belgije i Holandije koje sam posjetio ljetos gdje je većina restorana imala gotovo isti menu.

Izabrao sam bečku šniclu sa pomfritom i salatom od ribanog kupusa. Naravno, uz Nektar pivo. Nisam pogriješio. Šnicla je bila ukusna ali je bila tolika da bih je mogao jesti dva-tri dana.

Veče je protekla u prijatnom časkanju  kako je to uobičajeno kada se sretne stara raja. I Ljilja i Mario su penzioneri kao i ja pa je dio večeri protekao u razgovorima koje za nas starije postaju sve bitniji: kako preživjeti kao penzioner, u šta se troši vrijeme, kako se boriti s boljkama koje se s vremena na vrijeme javljaju. Uz dobro jelo i piće, veče je brzo prošla.


Nakon večere smo prošetali do Kastelovog čoška a onda uhvatili prvi bus u pravcu Rosulja. Bio je to još jedan od lijepih susreta u rodnom gradu koji su me podsjetili na neka druga, lijepa vremena.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Emira said...

Za Ljilju i Maria vrijeme izgleda stalo poodavno. Komplimenti na dobrom izgledu kje je , nadam se, posljedica dobrog zdravlja.
Pozdrav za njih dvoje a i za sve nase skolske i ostale drugare koje si sreo na svom putu.

Tuesday, 09 December, 2014  
Anonymous Mirjana said...

Emira je dobro zakljucila, da je za Ljilju i Marija vrijeme stalo. Prvo cestitke "mladoj penzionerki"! Ljilja mora dobro izgledati jer je penzioner "pripravnik", a ja sa vec pooduzim stazom u toj organizaciji, iako smo bili "Kajkina raja" iz iste klupe u gimnaziji. Mario zaista dobro poznaje gastronomsku ponudu i vinske karte u nasem gradu, pa vam je sigurno bilo dobro i "obilato". Kolicina hrane je sidurno za 2 dana i kad uzmes najmanju porciju. U to sam se uvjerila par puta, a jedan od njih je bio susret mikroelektronicara prije 3 god., sa obilnim ruckom, po Marijevom izboru restorana.
Nadam se da ce se taj skup ponoviti i to u vecem broju ucesnika i sa druge strane bare. Vrijeme nezaustavljivo tece a mi polako nestajemo.
Dragi Co zadnjih dana uzivam u svim uglovima naseg grada koje si tako "slikovito" opisao. Pozdrav
svim banjalucanima ma gdje bili.

Mirjana

Wednesday, 10 December, 2014  
Blogger co said...

Drago mi je da ima i onih koji čitaju moje piskaranje jer ponekad pomislim da sam s posjetom starom kraju pretjerao. A materijala imam još dosta a i vrijeme se pokvarilo pa iz kuće ne izlazim često.

Wednesday, 10 December, 2014  
Anonymous Nada said...

Co
Samo ti pisi, broj komentara i imena komentatora nisu uvijek relevantni u ocjeni broja citatelja. Ista preporuka vazi i za tvoje naj vrjednije suradnice Natasu i Saimu.
Jedino mozda da malo usporis jer te provajder ne moze pratiti. Evo " Kastel " se vec zapetljao u internetskoj dzungli. Molim te javi mi na kojoj " adresi " ga mogu naci da ga mogu prekopirati.

Poz, Nada

Thursday, 11 December, 2014  

Post a Comment

<< Home