SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, February 27, 2015

Zima 2015. - umjesto komentara

23. februara bila je izložba LUA Natašine grupe u Knjžnici Maksimir. Bilo je puno posjetilaca među kojima sam upoznala dvije banjalučanke - Cicu Martinović i voditeljicu tečaja Robertu Vilić (kćerku Jadranke Jaranović sa kojom sam odrasla na Veneciji). Bila je i prigodna zakuska, prijatna atmosfera i lijepe slike.

Uz natašinu I moju sliku, šaljem dvije slike drugih izlagača koje su mi se svidjele.


Pozdrav Enisa







Nataša - komentar na Enisin prilog

Draga Enisa,

po ovom bi se tvom prilogu moglo zaključiti da ja nisam izlagala, pa mi ne preostaje ništa drugo nego da ga dopunim.

Pozdrav, Nataša.



Sezan - predložak

V. Van Gogh - predložak

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shvatila sam da si izlagala. Čestitam ti od srca.
Imam knjigu o Van Gogu jos iz vremena bivse drzave.
Sigurno je tehnologija izrade boja dostigla vrhunac jer ovi tvoji predlošci imaju takav intenzitet svjetlosti i kolorita da reprodukcije u knjigama nisu ni blizu tako ugodni mom oku.
Cestitke od srca i uzivaj i dalje u svom talentu i vremenu koje tome posvećujem.
Pozdrav Saima

Sunday, 01 March, 2015  
Anonymous Nataša said...

Draga Saima!
Da, osjećam te bliskom, kao što ti nedavno napisa za mene, ali najmanje zato što nas vezuje jedan stan ili zato što hvališ moje slike i priloge.

Cijenim to što si dobra duša, otvorenog srca i iskrena. Kod tebe nikad nema ničega u pozadini. Prošla si vjerojatno od svih nas koji navraćamo na ovaj blog mnogo težih trenutaka, u opkoljenom Sarajevu ne znajući hoćeš li rat preživjeti od granata ili gladi, sigurna sam da ti ni sada nije lako, a nikad se nisi žalila, niti se u tvome srcu nastanila mržnja.
Razumjela si svoju, ali i patnju stradalnika na svim stranama.
Imaš široko srce, uvijek si bila dobronamjerna, nikad nije bilo u tvojim prilozima i komentarima zluradih primjedaba i podcjenjivanja drugih naroda.
Zato si mi bliska i draga.

Drago mi je da ti se moje slike sviđaju, učim, polako napredujem i trudim se što prije pronaći svoj likovni izraz.

Srdačan pozdrav, Nataša

Monday, 02 March, 2015  

Post a Comment

<< Home