SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 11, 2007

Oni koji provode puno vremena kraj racunara imaju sansu da gledajuci Vrbas nadju smirenje, inspiraciju i snagu koja nam je ulivena sa njegovih obala.

Ako nista drugo, lijepo je popiti kafu uz Vrbas, kao sto to rade Zinkini roditelji Biba i Ferid na slici u prilogu. Oni koriste Sony TV kao monitor i to im dodje kao prozor na Vrbas u sred Mineapolisa. Vjerojatno da posjetioci i saradnici bloga imaju slicnih slika. Bilo bi dobro da ih podijele sa ostalima.

Pozdrav, Keca

Gledajuci sliku, za oko mi zapadose napolitanke, one prave, od Krasa.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cika Coe, pomozi mi da pozdravim drage mi Kecmane i Halilovice.
Upravo sam se vratio sa sluzbenog puta u Charlotte, NC, gdje sam se nasao sa Hadzikadicima, Mirzetrom i Mirsadom. Oni su vise nego dobro.

Svako dobro svim Blogerima,
Cadjo.

Wednesday, 12 December, 2007  

Post a Comment

<< Home